Thursday, September 14, 2017

TEMPAHAN GIGI PALSU OLEH TUKANG GIGI PROFESSIONAL

PERLUKAN GIGI PALSU..?
Inginkan senyuman menawan?

Hi SELAMAT SEJAHTERA Semua.

Perlukah anda beratur panjang @ menunggu jangka masa yang lama untuk mendapatkan gigi palsu? Adakah buatan gigi palsu di klinik makin mahal?



Haa.... Sekarang Tidak lagi perlu risau.


Gigi yang cantik adalah penyeri wajah melalui senyuman seseorang

Adakah Kebanyakkan GIGI PALSU yang ada di pasaran kelihatan spt gigi Kambing?? Nampak Kelakar ?? Longgar?? Tebal ?? 

JANGAN RISAU!!!


Kami menyediakan perkhidmatan MEMBUAT dan MEMBAIKI gigi palsu yang MENJANJIKAN KUALITI, SELESA, KEMAS, CANTIK dan yang penting NATURAL LOOK seakan-akan rupa gigi sebenar yang super MENAWAN. 
Untuk tempahan klinik- klinik persendirian mahupun secara individu sekitar Lembah Klang. 

MUDAH, CEPAT dan BERPATUTAN. TIDAK PERLU BERATUR PANJANG.

HUBUNGI TERUS KE NOMBOR SEPERTI DI BAWAH ; 
EN MOHD 018 205 3325
PN ANIS 017 257 5097

COMPANY PROFILE:
Kami merupakan Makmal Pergigian dan pakar dalam membuat gigi palsu. Kami berpengalaman lebih daripada 15 tahun membuat gigi palsu. Dengan pengalaman kami yang pernah berkhidmat di Klinik Pakar Pergigian & Makmal Pergigian Profesional di Shah Alam, gigi palsu yang kami hasilkan amatlah kemas dan bersesuaian dengan pelanggan kami yang terdiri daripada Individual dan Klinik-klinik Pergigian di sekitar Klang, Shah Alam dan Lembah Klang. Kami juga berpengalaman membuat gigi palsu untuk filem seram. Kami menjanjikan pelanggan kami selesa memakainya. Paling penting harga yang kami tawarkan amat berpatutan dan mampu dimiliki oleh setiap pelanggan kami. Kami bertempat di Klang (berdekatan dengan Sek Keb Kampung Jawa) mudah untuk dikunjungi oleh pelanggan-pelangan kami.



3 comments:

  1. Boleh tak baiki gigi palsu yg apabila saya memakainya ia kelihatan seolah olah seperti tiada gigi berbeza ketika punyai gigi asal dahulu.

    ReplyDelete